aakiree

Och Erika hon är trööööööött
Idag har vi varit i Luleå på bilutställning och kikat på bilar och diverse andra prylar. Elsa tyckte att det var väldigt spännande, men tillslut däckade hon i vagnen när de hade Mc-uppvisning som levde om ordentligt...
Hon hoppade i en hoppborg och åkte karusell, vääääldigt länge :P
Nu är jag helt utsliten i kropp och knopp. Fogarna skriker efter vila och hjärnan bönfaller mig att lägga mig ned i soffan och ta en tupplur. Men jag tror faktiskt inte att jag hinner. Måste göra mig färdig inför kvällens galejj.
Vi festar ju inte särskilt ofta, men ikväll så är det barnfritt då Elsa är hos Farmor och Farfar och ska sova över där.
Björn fyller år i morgon och jag vet inte hur många gånger jag har tänkt idag att vi kanske kommer att vara bakis i morgon så att jag kanske måste köpa färdigfika och skippa bakandet. I bilen hem från Luleå så inser jag att jag faktiskt är gravid! (Helt fantastiskt att man kan glömma bort en sån sak när foglossningssmärtor och illamående gör sig påmind 24/7.)
 
I morse kom Elsa på att hon ville bada. Så hon fyllde själv upp sin badbalja och hällde i schampoo för att det skulle bli skum. Sedan låg hon och mös. Vilket handlingskraftigt barn vi har :P Hon har tillochmed hämtat en pall för att det ska vara enklare att komma ned i badbaljan, hihi! :P