aakiree

Slitig dag
Det känns att det är måndag i både kroppen och knoppen. Jag känner mig inte alls kry om man är tillåten att gnälla lite...Den här veckan är inte någon höjdare överhuvudtaget då Björn jobbar kväll och jag får ta hand om Elsa som inte alls har haft något trevligt humör. Hon totalvägrade att äta mat. Jag mutade med chokladpudding, för det var det jag åt så att jag inte skulle kräkas. Hon blev på lite bättre humör, men det gick förstås över. Sen kom Björn hem en sväng och gjorde en tårta till Elsa av mosad potatis och pariserkorv. Då åt hon och var nöjd.
Vi skulle sen se en film, Madagaskar 3. Men det slutade med att Elsa sprang till sitt rum fram och tillbaka och slog in presenter till mig. Hon är så snäll! :) Stängde av filmen och så spelade hon upp allt batteri på min telefon. Radioapan...:)
I vanliga fall hade jag försökt att leka med henne så att hon blev riktigt trött. Tyvärr är förutsättningarna aningens rubbade då jag knappt kan hålla mig vaken själv.
 
Nåväl, i morgon är det RUL och det är ju iaf något kul att se fram emot.
Försökte söva Elsa i våran säng, men hon ville sova i sin egen. Har renbäddat med prassliga mysiga lakan, så hon somnade efter en saga :P
 
 
#1 - gunilla

:) Söta lilla Elsa <3