aakiree

Och Erika hon är tröööööttt!
Ja, alltså jag är så sjukt trött. Var hemma hela förra veckan och mådde riktigt riktigt konstigt.
I helgen åkte vi till Ikea, det slutade med att jag fick synrubbningar, yrsel och svimningskänslor och vi fick avsluta shoppingturen tidigare än vad vi tänkt. Som grädde på moset fick även min polare ett gallanfall inne på tag-själv-lagret på Ikea och fick åka till akuten. Hej och hå! Nej vi håller inte alls på att bli gamla?!


Nåväl nåväl. I morgon ska jag till Cederkliniken och kolla om jag har urinvägsinfektion. Jag hade även planer på att de ska få kolla upp så jag inte har problem med sköldkörteln. Eller jag har helt enkelt bestämt mig för att gå till botten med mina problem. Det är svårt att vara glad och sprallig när man känner sig som en säck potatis som man släppt ut på en väg och sen kört över.

Elsa sover, jag ska snart käka mat. Sen längtar jag tills jag själv får sova. JAG ÄR SÅ TRÖTT!