aakiree

Bubblan
Här hemma görs allt för att Elsa ska tycka att bilar är det bästa som finns i hela världen med både böcker, filmer och entusiastiska rop när vi är ute och det kör förbi en bil. Dock kläckte Björn kommentaren "Jag har skapat ett monster" om Elsas bilintresse. Han sa det med lite ångest i rösten och jag menade på att han får skylla sig själv! :) Elsa och Björn hade nämligen varit i garaget i ett par timmar och hon ville verkligen inte gå in! Jag var helt övertygad om att hon had gjort illa sig, men nej nej, det  var bara envisheten som talade, eller rättare sagt skrek! :)


Elsa på den finurliga bilstolen! (De backade ut ur garaget och var förstås inte på någon biltur om någon nu trodde det! :P )


Och jag har mått skit igår och idag. Typ migränanfall med ett skadat stort sömnbehov. Fick hjälp av mamma igår och av svärmor idag! TACK!
#1 - Isacs Mamma

Har jag tipsat dig? Om inte så har jag en kanon tävling som går ut i dag?

http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-dotto.html



Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Tanja