aakiree

Omodern!
Egentligen borde jag ju vara modern. För jag är ju Modern. Alltså mamman. The ModerErika. Egentligen borde jag inte skriva, för jag är trött och har "pappahumor".  Alla som har en pappa som skämtar mycket och gillar ordvitsar borde veta vad jag menar. Om inte så kan jag bjuda på några fraser:
- Nu ska vi se vad som HÄNDER och fötter.
- Två verktyg tittade på tv. En såg.
- Katt åt glödlampa, lös i magen.
Ibland när jag är trött, tycker jag att sånt är jättekul. Just nu är jag int så trött iaf. Tur! ;)

Ja, och egentligen skulle jag skriva om hur gammal jag känner mig. Eller jag känner mig inte värst gammal just nu, bara när jag var på Challange. För där upptäckte jag minsann att man ska vara typ naken för att vara modern. Ett linne och en BH räcker tydligen för att man ska vara finklädd. Eller avklädd, fast ändå påklädd? Jag hade kläder på mg så jag var nog omodern.
Undrar om det räknas att jag är påklädd om jag går ut naken då jag har så lurviga ben?

Jag och fröken Elina för några år sen... :P