aakiree

Sömn!
Att inte få sova ordentligt på nätterna tär verkligen på psyket. I morse hände något helt otroligt och ofattbart. Jag kände mig för första gången på länge UTVILAD!
Efter en städningsräd i hela huset på typ två timmar, så däckade jag i sängen direkt när Björn kom hem klockan 23.00. Björn sövde Elsa och jag fick sova!  HELA natten, förrutom vid 6-tiden då jag gick upp på el dass. Då vaknade Elsa till lite, men sen somnade hon om. Jag sov sen till klockan 8, gjorde frukost och åkte till jobbet.
Det gick bra på jobbet, hjärnan funkade som den skulle. Jag kände mig glad hela jobbpasset. :)

Ikväll har vi varit i Hortlax och hälsat på . Markus har kommit hem från Stockholm och det var riktigt kul att se honom då han varit borta ett par månader. Vi fick även vara med och pynta granen. Skojj!
Nu ska jag ta och baka klart, sen ska jag gå och sova!