aakiree

Pappa B! :)
Pappa Björn är bäst tycker Elsa. Jag råkade beställa samma kort flera gånger när jag skickade efter bilder. Så nu finns det ett sådant dublettkort i tvättstugan vid Elsas skötbord. Jag och Elsa brukar kika på kortet på pappa. Hon gillar verkligen att titta på det och ofta får man se ett otroligt vackert litet leende, lite så där så att det kommer en liten tår när man tittar på henne... Sen när pappa kommer hem från jobbet brukar Elsa också bjuda på sitt allra största leende. Att däremot fånga leendet på bild är mycket svårare än man kan tro. Än har jag inte lyckats! :)






#1 - Linda R & Ella

Åh vad stor hon har blivit! Vi måste hälsa på snart och se henne live =)

#2 - Madde

Åh så söt hon är! Lik sin mamma :)

#3 - Linda R & Ella

Åh vad stor hon har blivit! Måste komma förbi och se henne live nån dag =)

#4 - Erika

Madde: Jag tycker Elsa är rätt lik mig som bebis iaf :)



Linda: Ja men absolut! Det är bara att komma förbi! :) Eller så får vi ta och hälsa på er! :) Vi har inget inplanerat. Så det är bara att säga en dag som passar?

#5 - Linda R & Ella

Vi har ärenden in till stan både torsdag och fredag till veckan är det nått som passar? =)

#6 - Erika

Har inget särskilt inplanerat varken torsdag eller fredag så det passar absolut! :)