aakiree

Badtunna och färd till Byske, förlåt jag menar Böle!
Då har jag än en gång inte kunnat hålla isär Byske och Böle. Ja jag vet skillnaden på dem, men min hjärna verkar inte tycka att det ska klicka!
Igår såg vi på film, Kocken. Den var konstig så vi såg inte klart den. Ante kom förbi med öl sisådär vid 23 tiden.
Emmeli och Tina kom förbi. Vi drack lite öl och lite vin och sedan så ringde Emma Lindgren. Hon ville att vi skulle följa med ut. Klockan var en sisådär 01.00 men vi hade inte så mycket mer för oss så jag och Emmeli traskade dit från Tina, för hon skulle jobba stackarn!
Försökte oss på att dansa inne på Kalles men tyvärr har de inte upptäckt uppfinningen ventilation, så syrehalten var inte hög alls. Gav upp och gick upp och satte oss vid ett bord. Eftersom att Kalles inte har öppet längre än till 02.00 så kändes det nästan som att vända i dörren. VI mötte upp med Kålen och hans kompanjoner och bestämde oss för att åka till Böle för att bada badtunna.
Vi badade i ett par timmar eller fler... Det var grymt roligt och jag skulle göra om det igen! Ska lägga in på inköptslistan en badtunna! :)
Björn ringde och efterlyste mig. Då min hjärna är knäpp så sa jag att vi var i Byske. Då blev Björn sur. Han blev dock lite mindre sur när han fick veta att vi var i Böle. Det är ju inte fullt lika långt till Böle som till Byske! :)
Hamnade sedan hos Jimmy/Kalle för lån utav sovplats.
Näe, nu ska jag sova. Har inte fått många timmars sömn i natt. Gonatt!