aakiree

Back to school!

Nu har jag äntligen börjat! Jag är tillbaka i skolbänken! Okey, kanske inte riktigt, men jag går iaf på körskola. Körde idag min andra körlektion på motorcykel och det var riktigt riktigt roligt. Robbans trafikskola är så grymt bra. Pedagogiska och trevliga lärare. Kan det bli bättre? Lektionerna känns väldigt effektiva. Kanske för att jag nu hunnit köra bil i typ tre år. Nu slipper jag fokusera så extremt mycket på alla trafikregler som jag var tvungen att göra när jag lärde mig att köra bil! Oh! Jag vill ut och köra NUUU!'
Snart är det dessutom teoriprov. NÄRr tänker jag inte säga... Men det är snart! Spännande! Riktigt spännande. Så spännande att jag drömmer om det på natten...:)
NÄR jag har klarat provet så är det bara uppkörningen kvar och det kommer att bli en rejäl men rolig utmaning! Herregud vad jag känner mig fånig....:) hehe