aakiree

Näsklämman!
Näsklämman!
Hahaha, ah visst är det galet? Och vad är det som pryder min näsa? Är det en klämma för näsan som gör att det luktar mindre äckligt på toaletten? Eller är det kanske en klämma som gör så att jag inte blir allergisk? Nae, klämman hjälper visserligen mot viss odör och den förhindrar att jag börjar snora så fort det kommer förbi t ex en katt, men det är faktiskt en klämma mot fula!? näsor.
Jag hittade detta fynd i Thailand på en supermarket. Den kostade  ca 68 baht och den ska sitta på morgon som kväll. Dag som natt, när du kör bil och när du ser på TV. Ja praktiskt taget hela tiden utom när du träffar folk. Den ska nämligen göra så att du får en smalare näsa! Hehe
Ah, visst finns det konstiga saker som man aldrig riktigt visste att någon ville tillverka. Att någon har kommit på idén förvånar mig inte det minsta, men ärligt talat. Skulle du lägga ned så mycket tid och pengar på en sådan här sak? Näe, trodde väl inte det!
Over and out, Pitepalt!