aakiree

Finally helg!
Jepp, då har jag tagit helg! Slutade klockan 15.00 idag och är ledig i morgon fredag! Sedan jobbar jag på helgen, men det blir ju som vanligt bara ett par timmar... Så skönt det är att äntligen få bli människa och hinna göra saker! Problemet är att jag är så extremt trött nuförtiden. När jag kommer hem från jobbet så somnar jag bums och sover nästan hela kvällen. Vid niotiden vaknar jag upp ur min dvala, surfar lite och går sedan och lägger mig igen. Börjar nästan undra vad det kan vara... Jag kanske borde äta lite mer broccoli så jag får i mig lite järn. För järnbrist brukar väl göra så att man blir trött?

LÄNGTAR som ettt as efter den nya läggan! Vi kanske får nycklarna på måndag, och då skulle jag vara lyckligare än överlyckligast! SÅ spännande det ska bli. Jag har redan börjat fundera på vilka tapeter jag ska ha och hur det ska se ut... :P men måste hålla i plånkan också, då det ekar tomt.
Tur att jag har Björn... både till att försörja mig, men även att pussa på. Han är det absolut bästa som finns i min värld! Älskar dig!