aakiree

Plopp-och så blev det blött i sängen...
Nu åker vi in till Sundebyn för att kolla vad som är på g, slemmisen har gått, jag har rosa flytningar och så vaknade jag av ett "plopp" och så blev det blött i sängen. Barnmorskan jag pratade med tyckte att det lät vettigt att vi kom dit.
Kanske blir det bebis, kanske blir vi hemskickade, men de ville iaf att vi skulle komma förbi.

#1 - Sara

Spännande!!

#2 - Monica

Wow! Spännande! Ser fram emot att höra att knodden kommit snart! Lycka till nu i sunderbyn!

#3 - Maja

Heja bebis kom nu!



Det kommer så bra Erika, KRAM!

#4 - Anna samuelsson

Hejja! Nu är det nära!!

#5 - Anna

wiiie vad kul :)) Snart bebis tror jag :)

#6 - Maria

Ååå jag håller tummarna att allt går bra och att liten är på väg! =)

#7 - Anonym

Spännande, lycka till!:-D

#8 - Emmeli

Nu skvallrar jag lite så att alla slipper vara nyfikna =) Jag blev faster i morse!! Björn och Erika har alltså fått barn, alla mår bra men fler detaljer får mamman berätta själv.

#9 - Anna

Grattis till bebisen :) Din tjuvstartare ;P

#10 - Anna samuelsson

Stort grattis! Väntar med spänning att få höra vad det blev!

#11 - Kicki

Grattis! :D

#12 - Jonna

Grattis till den lilla, skönt att tjuvstarta lite! :) Spännande att höra vad det blev för en och om förlossningen :) Mys på..

#13 - Mormor Mona

Det allra största "grattiset" till dig, Erika, och Björn! En alldeles egen liten baby, tänka sig!Ta väl hand om det lilla livet och lycka till alla tre!

Kram från Mormor

#14 - Carro A (mammagruppen)

Stort Grattis, såå kul! :-)

#15 - maria

Äntligen! Grattis till Er :)

#16 - Kicki

Såg precis MMS:et Björn skickade igår, och jag kan ärligt säga att jag är SÅ avundsjuk!! Men självklart glad för eran skull, så fin liten sötis :)

#17 - Nadia

ÅÅÅÅÅÅH GRATTTTTIIIiIIIIIS och välkommen in i bubblan! :D:D MASSOR AV KRAMAR! Någon kärlek lär ni inte behöva ;D Åh vad fantastiskt! Ser fram emot att få höra :):)