aakiree

Äntligen efter mycket slit!

Jag är med i churnteamet på jobbet. Vi har slitit och försökt att vända kunderna som ringer och vill säga upp sina abonnemang med lite olika erbjudanden. I mångt och mycket handlar det nog om att ta reda på uppsägningsorsaker... Vi har inte fått något för detta tidigare, men nu har de utvecklat ett bonussystem, vilket känns som en väldigt lämplig lösning.
I varje fall så har vi blivit lovade att vi bara ska få sitta på totalt fyra linjer, Kabel avbeställning och beställning och bredband beställning och avbeställning.
Vi ska dessutom bara få jobba 08.00-16.45 och 12.15-21 pass. Dessvärre verkar inte den sistnämnda delen stämma i överenskommelsen, men det må så vara. Fick iaf ledigt den tid jag ville plus mer därtill.

Jag jobbar dessutom lite konstiga pass? 08.00-14.45. Hade hellre varit ledig en dag än att sluta tidigare de andra dagarna. Men det finns nog fördelar med det också... måste åtminstone försöka tänka positivt!

image76