aakiree

Tredagars ledigt och ett viktigt beslut är taget!
I helgen har jag varit ledig tre dagar och det kan verkligen behövas efter en 7-dagars arbetsvecka. I fredags bjöd jag urfamiljen på lite pizza, homemadestyle. Jag måste säga att pizzorna verkligen blev jättegoda och jag och Björn har nöjt knaprat i oss de rester som blev av detta. Tyvärr så kunde inte pappa komma då han hade gått och blitt sjuk. Men jag gör gärna om det hela så att han också får vara med!

I lördags så var vi en sväng förbi Luleå för att se om vi kunde få byta in basen till något annat instrument men Lasse som äger butiken är mer inriktad på dragspel. Vi ska ringa på måndag och prata med gitarrkillen istället. Det blir nog bra. Sen så åkte vi till Kopparnäs och spenderade resten av kvällen där. Vi åkte skoter en liten stund och det var trevligt. Kul blev det när vi åkte i guppen...:P

Idag har vi inte gjort någonting alls. Det har varit en regelrätt slappardag med pizzarester, tv,  film och kolsyrat vatten.
I och försig så har vi varit och tittat till Björn föräldrars hus i Jävre och sedan har vi varit på Hemmakväll och köpt 10 filmer.
Filmerna ska vi se nu, kanske inte alla åt gången, men iaf en.

Jo en sak till har vi gjort idag! Vi har tagit ett viktigt beslut. Vi SKA  börja träna. Det blir på Nautilus/Actic och vi har köpt varsitt årskort.  Vi åkte dit och fixade detta. Snacka om skönt att få tummarna ur röven någongång.
Det kommer att bli superbra. Jag är nöjd! Och på onsdag kl 20.00 så ska vi få instruktioner om hur man tränar i det gymet!

Så vi siktar på Beach 2011! Det blir väl bra? :P
#1 - Anonym

Tummen upp !