aakiree

Utmaning!
Monica har utmanat mig, så då är det bäst jag sätter igång! :)

 Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1. Jag tänker extremt mycket och har på senaste tid blivit väldigt stressad av alla mina tankar. Ibland känns det som att mitt huvud är överfullt och då tappar jag ord när jag ska prata. Som tur är så är min kära pojkvän en bra tankeläsare så han kan utan problem urskilja om jag vill ha fotmassage eller om det är ett glas mjölk jag menar när jag gestikulerar och gör konstiga ljud.

2.  Jag är en extrem tvgalning och ser på väldigt mycket tv. Önskar faktiskt att jag kunde ha en mer regelbunden vardag så att jag kunde följa alla serier mer ingående, hur patetiskt det än låter :P . Har stor användning av mitt tvtittande i mitt arbete på kundservice, så jag kan ju iaf skylla på att det är lite research*host*.

3. Älskar att handarbeta och skapa. Har inte alltid behovet av att färdigställa mina kreationer, vilket resulterar i en hel del sockar och vantar som inte får någon kompis. Drömmer i hemlighet om att få jobba på en reklambyrå eller något annat ställe där min kreativitet sätts på prov.

4. Cheeseballs var bättre förr, då var de runda och inte som tjocka ostbågar. De kombinerade jag helst ihop med en burk energidryck vid namn Battery. För att få en perfekt kväll så brukade vi alltid bädda rent i sängen och sedan hyra en film på Shell, när Björn bodde i Jävre. Hur mysigt som helst!

5. På tal om ätbara saker så har jag alltid gillat sura frukter. Särskilt tycker jag om citron och lime. Kan äta de precis som de är,  men efter en provtur i köket för att piffa upp smaken på limen så upptäckte jag att worchestershiresås (orkar inte kolla stavningen just nu ) kombinerat med skivad lime är hur gott som helst. Har inte ännu hittat någon som tycker samma. Resultatet är nu att det finns 5 stycken flaskor i kylen för att inte förrådet ska ta slut! :P

6. Har extrema problem med att ta i papper om jag är blöt om händerna. Det värsta som finns är att vara nyduschad och torr om händerna när man måste röra i någon form av papper. Allra helst tidningspapper. Får rysningar bara jag tänker på det.

7. Har under mina glansdagar som fjortis limmat fast plasthår från färgtester med superlim. Detta resulterade i att jag fick en del kala fläckar i hårbotten då jag bestämde mig för att ta ut dom ett par dagar senare. Att en av mina bästa polare (Elina) var den som gjorde det på mig (Jag vill inte skylla ifrån mig då det delvis var min egen idé, men vi hade slut på nagellim, haha)  vilket gör det hela lite roligare eftersom att hon precis nu i slutet av denna månad ska avsluta sin frisörutbildning. Dessutom brukar man inte heller använda nagellim när man gör hårförlängningar...

Nu utmanar jag: Maja, Lisa, Sara, Elina/Tobbe, Stina, och min Mamma :)
 
#1 - Lisa

Gud, så jobbig du är! :P Får se om jag orkar göra det ;)

#2 - Stink

Jag är en modig och orädd kvinna. Däremot förbannat lat och instängd ;)

#3 - mamma

Vi får se om jag orkar anta utmaningen!