aakiree

4 arbetsdagar kvar!
Ah, nu är det faktiskt bara 4 arbetsdagar kvar till min semester! Det ska bli så härligt att bara få ta det lungt!
Den 10:e åker vi iväg till Växjö med tåg! Det ska bli jätteroligt att få träffa släkten och morfar som fyllt 70 år! Björn har aldrig åkt tåg och inte heller varit i Växjö så det gör ju så att det blir lite mer spännande! :)

Jag är så otroligt trött! Tror det beror på all pollen! Är rätt så allergisk! Igår somnade jag vid 7 tiden och sov till halv 1. Var vaken en halvtimme och somnade sedan om i sängen och sov till klockan 9. Försöker hålla mig vaken, men jag är JÄTTETRÖTT! Blä hoppas det går över snart!

Björn besiktar motorcykeln imorgon! Så då blir det ut och åka! :) Ska bli så härligt att få känna vinden i ansikten och alla sommarlukter!

Nu ska jag klä på mig och göra lite frukost! ....