aakiree

Tv-SHOP
Ja idag har jag klivit upp tidigt! Jag sitter faktistk framför Tvn och ser på Tv-shop... Jag fullkomligt avlider av att se på det programmet, de står nu och försöker sälja en elektrisk sax. Fördelen med en sån sax är iaf att man inte kan smälla en ballong? ! Man kan göra en dörrmatta! Jättelätt !Dessutom passar dom höger och vänsterhänta, och alla har väl längtat efter att klippa genom lager av tuffa materieal som t ex jeanstyg och läder. Och Du! Du har väl inte missat att den klipper genom kuponger också?
Jag menar WHAT? Okey med alla träningsredskap och skit som dom så gulligt ska visa upp på alla shoppar på tv. Men en ELEKTRISK sax? Jag avlider!
Jaha idag nblir det jobb och jag VILL INTE! Men ja måste, jag som var ledig, fast jag kan bara jobba till klockan 12.00 sen måste jag fara... Jag ska nog fara 11.00 istället, för jag vill faktiskt inte stressa... Och Det var min lediga dag. och den ÄR helig.
Näe dags för mig att ta på mig lite käder  på min slimmade vältränade kropp...

Erika has left the building!

#1 - elina

erika nej, det var inte najs, för jag skickade ju iväg den kassa ansökningen... buhu...