aakiree

Orosmoment!
Herregud! Vad har jag egentligen gett mig in på!? Det här med att flytta lät ju hur underbart som helst för tre månader sedan, men nu känner jag verkligen ångesten som kommer över som ett stort tryckande åskmoln! Jag gillar VERKLIGEN min lägenhet.... Och tanken på att någon annan kommer att bo här känns jättekonstigt. Jag vill faktiskt inte att någon ska få bo här, speciellt inte när jag har hunnit tapetsera om i nästan alla rum.... Jag skulle helst av allt vilja riva ned de nya så att de gamla kommer fram...*djävulshornen växer ut*. Dessutom så hoppas jag att ingen kommer att märka alla de saker som vi har gjort i lägenheten som man egentligen inte får. T ex städskrubben kändes lite liten, så vi slet helt sonika ut lite inredning för att få plats med t ex en dammsugare, som EGENTLIGEN borde få plats i en städskrubb.
Nog om detta, eller näe förresten det hör egentligen ihop. Jag var igår på mitt kära IKEA och handlade småskit för ett par tusen. Jag har nu k ommit överens med både mig själv och Björn och vi har nu bestämt att vi inte ska använda de nya IKEA sakerna förräns vi har flyttat in i den andra lägenheten. Nu ligger prylarna i en av mina sjuhundranittotusen kartonger i vardagsrummet uppmärkt med IKEA. Då har jag åtminstone något att längta till!
Nåväl, dags för fläskfilé med ljummen potatissallad! MUMS!