aakiree

Gäsp!
Idag är en sån dag som jag känner att jag kanske borde göra nått nyttigt. Som typ tvätta eller nått annat husligt. Jus nu ids jag inte. Då gör jag det inte. Då sitter jag hellre framför datorn och kollar på julklappar. Jag får väl försöka se det som en fördel att jag inte har kunnat shoppa julklappar innan december, då får jag ju ta del av så många erbjudanden som alla nätbutiker trycker upp i ansiktet på en. Kanske hittar jag nått vettigt? Vem vet?
 
Magen känns gigantisk. Den är som ett spjut. Blir full i skratt när jag ser mig själv ifrån sidan. Tycker inte att det syns så där jättemycket framifrån om man bär svarta kläder. Men som sagt, från sidan, där syns det att jag är en preggosarius. Jag skrattar åt mig själv för att det ser så otroligt skumt ut med en mage som är så gigantisk att både rumpa och hylla ser små ut. Inte nu för att jag har världens största röv, men ändå :)

Sammandragningarna har lugnat ned sig lite iaf och det är jag tacksam över. Vill helst att bebis dyker upp efter nyår, men ska den nu komma ut tidigare så får den gärna göra det efter jul. Det är min önskning av jultomten iaf!
 
Känns som att händerna och fötterna har börjat svälla upp en del och den berömda gravidnäsan har börjat inta sin form - Bred och stor.

Beställde amningsbehåar igår. Inte den som jag ville ha, men det är alltid bra att ha många amningsbehåar. Är jättesugen på att köpa Cariwells nya gelbygelBH. Men jag är som lite snål. Oftast dumsnål.
Nåväl nåväl. Nu ska jag ta tag i min öken till mun. Dags att kolsyra lite vatten och sedan lägga sig ned och vila. I morgon börjar helgen så det kan ju vara trevligt i fall jag har lite ork att helgstäda idag. :)