aakiree

Segare än kola
Jag tror att jag utnämner mig själv till en härligt seg kola. En såndär kola som fastnar i folks tänder och gör så att man får tandtroll. En jobbig men ändå bra Erika? Ehumehum.... Inte för att det är bra med tandtroll, men kola är ju ändå gott, right?!
Jag har knaprat piller nu under veckan för att få bukt med illamåendet och det börjar så smått att hjälpa. Vet inte om  det var så där smart av mig att sluta med  dom helt när jag kände att jag mådde bra och inte behövde dom. Fast samtidigt så känns det ju helstört att stoppa i sig en massa piller när man faktiskt inte behöver. Jag antar att jag fick ett par veckor med mindre illamående och det får jag väl vara tacksam över. Hoppas nu verkligen inte att detta illamående håller i sig resten av graviditeten. Hoppas, hoppas hoppas hoppas! Och så minns jag i bakhuvuudet att jag fakiskt har klarat av graviditeten med Elsa. Det var ju inte direkt någon dans på rosor - men jag klarade ju faktiskt av det!
 
Planen i helgen är att fira våran förlovningsdag. Vi förlovade oss 08/08/08 så det börjar ju som nästan bli dags att gifta sig. Jag känner mig mer och mer otraditionell i mitt tänkande kring att gifta sig allt efter åren går. Det är ju inte direkt så att det kommer att bli någon större skillnad när vi har gift oss. Jag och Björn bor ju liksom tillsammans redan. Vi har ett barn ihop. Vi är en familj. Den största skillnaden är ju om jag skulle byta efternamn. 
Jag är faktiskt sugen på att gifta mig rätt snart. Så mest trolig blir det ett bröllop med extremt liten budget. För ärligt talat är jag inte så sugen på att ha ett jättebröllop med en jättefest. Näe, jag är helnöjd om jag får åka till stadshuset och fixa allt där och sedan gå ut och käka lite god mat sen.
Ja just det om jag nu ska komma fram till vad jag tänkte skriva om helgen. Vi ska ut och äta mat och kanske gå på bio. Egentligen hade jag tänkt att det skulle vara en överraskning, men jag kan ju som inte hålla mig :)