aakiree

Ont det gör ont men det går.... Det gör ont en stund på natten..
Jag har migrän, ont i magen ont i fogarna ont i ryggen ont i ljumskarna. Det drar och sliter överallt. Fick hjälp upp ur sängen av älsklingen och gick på toa. Jiihaa, mer slempropp och ett papper som tidigare var vitt färgades rosa. Ja, nu är jag generös med detaljer, men är man så dum så att man läser mig blogg så får man ta det ;)
Får se hur det känns i morgon, men är jag så här dålig i kroppen så kommer jag nog inte att palla att jobba i morgon. En sak är då säker, kroppen förbereder sig verkligen på att få ut knoddis och det är jag evigt tacksam över. JAG ÄR SÅ LESS!
#1 - Monica

Håll ut, du är så duktig! nu är det bara slutspurten kvar!

#2 - Nadia

JAG LÄNGTAR verkligen efter att du ska Ploppa :D FY SATAN alltså det här är så sjukt magiskt och om det gick att beskriva det hela med ord skulle jag skvallra för dig! :D



All lycka nu på slutet, får se om jag pallrar mig på mammafika nästa lördag. Alltså inte i helgen men nästa. :) Vill egentligen bara ta lillpäbb och komma men vill inte lämna pappan en sekund! ;D



KRam och godnatt :)

#3 - Malina

Grattis till Ej Ännu Namngivna Flickan!!!



La in olovlig frånvaro i ditt schema på jobbet då du inte dök upp till ditt arbets pass! ^^