aakiree

Städ, julpynt och besök! :)
Idag har jag städat och julpyntat klart. Som tur var så kom farmor Gunilla förbi och hjälpte till att passa Elsa. Ja, hon hjälpte även till med att städa! Enormt välkommet, tack tack tack!!!
Förut så sov Elsa hela tiden om dagarna. Nu är hon vaken jämt, så det är svårt att få tid till att göra saker, som typ att städa. Att Björn sedan tagit bilen med barnvagnen i gjorde ju så att jag inte kunde söva Elsa i den. Så jag har varvat bärsjalen med att hon varit babysittern eller på en filt på golvet idag. Sova vill hon bara göra i famnen eller i vagnen. Det behövdes verkligen städas här hemma!

Så i morgon blir det så att Björn får lämna barnvagnen hemma så att jag kan ta mig ut på promenad så att Elsa får lite frisk luft och ljus i ögonen. Och så att hon får sova gott! :)

Ikväll fick vi besök av Jenny, Pelle, Oskar och Felix. Felix är typ lika gammal som Elsa, och Oskar är 2½ år. De hade med sig fika och det var tur, för det enda vi kunde bjuda på var bullar och kaffe.
Riktigt trevligt var det ! Jag och Jenny har gått i skola med varandra och Pelle och Björn de jobbar med varandra. Nästa gång får vi hälsa på hemma hos dom! :P

Lite bilder från mitt stackars julpynt...





#1 - Madde

Men du vilken läcker lampa! Vars har du fått tag i den???

#2 - Maria

Bra tänkt, det där med bvc-kurvan. Oliver har dock bara två prickar på sin kurva än så vi får väl se om han följer den framöver. Kul med dop, många bloggare som planerar dop nu så man kan sno lite idéer här o där =)

#3 - Vi2blir3.se - Malin

Åh så fint ni har julpyntat :)

#4 - Sandra

Hej! Va kul:) Bra tips det ska jag absolut prova!

#5 - Jenny Lundström

de e bara att kika förbi :) fick du nått bra kort på någon av dem?

#6 - Erika

Jenny: Det blev rätt så mörka kort då det var rätt mörkt i rummet. Var lite synd, Oskar har ju så vackra ögon! Jag kan skicka över några bilder på fejjan :)