aakiree

Valborgsplaner
Årets valborgsplaner blir lugna även om de varit väldigt lugna de tidigare åren också. Förmodligen blir det att grilla en liten köttbit och kanske någon champinjon. Tror det blir att hålla till i Kopparnäs.
Jag har köpt alkoholfri öl. Inte för att det hör till valborgs, utan för att det är gott med öl till grillad mat.
Det är även 1:a Majrundan i helgen, men jag tror att det kommer att bli dålig uppslutning i år pga det dåliga vädret. Men det finns ju inbitna hojfantaster som ska ge sig ut ändå. Jag avstår då iaf. :)
#1 - Kicki

Jodå, vi hade det mysigt men det var som sagt ett helvete att ta sig upp :) Kan säga att hundarna sov hela kvällen sen, de verkar fortfarande vara trötta trots att vi tog sovmorgon!



Ha en jättebra Valborgs! :)

#2 - madde

Ibland måste jag tacka gudarna för hormonerna man får när man är gravid. :) Då kan det vara ganska lätt att vara arg.

Hoppas ni med får en mysig valborg och jag ska hälsa dom från dig!