aakiree

Wtf!
Jag som hade tänkt att det skulle vara smidigt att beställa hem från Ikea istället för att åka upp till Happis. Och visst var det väl det, förrutom att de hade skickat 2 delar för mycket av paket nr2 av själva  bokhyllestommen och en för lite av paket nr 1.
Jag tvingade Björn att ringa och reda upp saken och när han hade lagt på så berättade han att vi skulle få vänta till 1 Oktober preliminärt för leverans av den kvarstående delen. MEN JAG ÄR JU GRAVID! JAG HAR JU INGET TÅLAMOD! JAG VILL JU HA MIN BOKHYLLA NUUU! BUUHUUUUU BUHUUUU!....
Sååå, jag ringde själv dit och hörde om det inte fanns något annat sätt att få hit bokhyllejäveln, för just i det dået, var det en ondskefull sak, den där bokhyllan. Jag var trevlig med Matilda som jobbade i kundtjänsten, hon var trevlig mot mig. Hon upptäckte att personen som Björn hade pratat med hade beställt efter 3 stycken grejjer. Men vi skulle ju bara ha en sak. Jösses!
Jag ville iaf ha min hylla NU, nyss, för ett år sedan, jag var desperat! Så jag sa att om de betalar tillbaka fraktkostnaden så kan vi själva åka upp 20 mil för att få rätt grejjer. Hon sa att det gick att fixa. Så nu hoppas vi verkligen att det går att fixa. Jag är inte så sugen att åka upp till Happis och att det visar sig att den här Matilda inte har koll på hur det funkar. Jag ska nog äta en billig korv innan jag går till byten och återköp. Då kanske jag är på mitt bästa strålande humör. Det där humöret som nästan är äckligt trevligt och käckt och alldeles för socialt för att det ska vara n o r m a l t.
 
Jag vet jag går och lägger mig! Nu är det slutsvamlat för idag!