aakiree

Dagens outfit!
Ja, alltså det här med dagens outfit är ju inte riktigt min grejj, men idag när jag kom hem till mamma och pappa så testade jag pappas nya fjällduk och härmed gör jag mitt första försök med en outfit. Om man inte vet vad en fjällduk är så kan man googla :)
Det som är bra med en fjällduk är att man kan gömma sig i den och ändå vara varm. Man kan använda den som ett täcke eller som en sovsäck eller kanske bara som en cape. Valmöjligheterna är stora och jag kan väl erkänna att jag ser vissa likheter mellan de japanska adoptivpäronen och en viss religös klädedräkt. Men vad vet jag? :)

På bilderna ser ni fjällduken Jerven.
#1 - Mamma

Tokfia!

#2 - Emmeli

Speciellt på bilden bakom trädet ser du ut som ett adoptivpäron =)

#3 - Gunilla

En fjälluggla ???

#4 - Frida

Haha, det var en bra "dagens outfit"! Är kräkless på alla som ska se lite förvånat kissnödiga ut på alla bilder!

#5 - Malla

hahaha underbart måste jag säga :D :D

Sv: nä, fasen jag minns inte vad jag hette på Lunar! jag var ju vettu nästan för gammal redan då det var poppis, jag menar jag var väl typ 22 eller ngt då, kanske till och med äldre och de var ju typ förbjudet haha :D

#6 - Magdalena

Hahaha, så roliga bilder :)