aakiree

BU!
Jag tror att jag skrämde ett barn idag?! Hoppas barnet inte blev jätterädd! :)
Jag har odlat pumpor i somras. Jag fick en som var hyfsat stor och orange i färgen. Den fick bli en sån där halloweenpumpa. Mest för att den sjöng på sista versen och liiiite för att jag var pysselsugen. I varje fall så har jag väntat och väntat på att utklädda små barn ska komma förbi och fråga om vi vill ha bus eller om vi vill ha godis. Ingen kom förbi. Eller jo, igår kom det förbi två barn som knackade på dörren och bara sprang i därifrån. Jag tror att de gav oss bus.
Idag kom det förbi ett litet barn som frågade om vi ville ha bus eller om vi ville ha godis. Fast egentligen är det ju så att barnet frågade om barnet kunde få godis annars skulle vi få bus. Jag ropade till morsan som stod i köket att hon kunde ge bort lite skumtomtar. TUR! Vi slapp buset OCH blev av med godis! (Nu blir nog svärmor glad ;) ) Sedan gick jag från datarummet ut till hallen. Och då blev barnet rädd. Jag fattar inte riktigt varför?? ;)

Jag och lillasyster har varit på Familjens hus idag och pysslat. Sen gick vi på stan och då köpte jag clownsmink. Sen gick vi hem och så hade vi utklädningskalas! :)


#1 - Jennie och Norah

Haha, så du käkade dina kritor du? =)

Jag har faktiskt inte ens vetat om det fanns, så jag blev riktigt glad när jag hittade dem eftersom jag vet att Norah både älskar att rita och bada. Två flugor i en smäll liksom =)



Så ni var också på familjens hus idag?

Tror inte att jag skulle ha känt igen dig..Men vi var där också! =)