aakiree

Julmust
Just runt månaderna kring jul så kommer ett av mina största begär fram. Julmusten! It's a MUST! Eller nått! Ja, i varje fall så är det så att jag nog kanske måste tänka om när det gäller julmusten i fall jag har tänkt att gå ner mina kilon.
Jag kom precis hem ifrån ett träningspass och det första jag gör är att dricka ett glas julmust. Det kan ju inte vara bra!
Ajja bajja Erika!

Det värsta är att det sitter en liten djävul på axeln som hela tiden säger: "Ja, men du tränar ju åtminstone, i vanliga fall hade du ju bara druckit julmust och inte tränat alls. Det betyder att det blir +- 0!"
Sen så tänker jag att den där fulingen på axeln har rätt. Det gör inte så mycket. Det är ju bara lite julmust! Och man måste ju få unna sig lite. Iaf ibland!....

Nästa gång köper jag Light!
#1 - Jennie och Norah

Är han med i Harry Potter?

Jag har faktiskt inte sett dom filmerna, och jag tror nog att jag är den enda =)

#2 - Kicki

Jo, det var lika mysigt denna gång :)

Ang. julmusten, passa dig jäkligt noga ;) Lighten innehåller färre kalorier men ändå 5-7 (beroende på sort) per ... uhm... ja om det var deciliter eller glas (2,5dl). Så dricker man mängder, som jag har en tendens att göra, blir det ändå ganska mycket i slutändan.

#3 - Anders

Halloj,



tänkte bara tipsa om vår bloggtävling som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us.



Klicka på länken i artikeln för att komma till själva tävlingen.



Med vänliga hälsningar,



Anders

#4 - Addicted to Julmust

Jag tycker definitivt att du ska unna dig!