aakiree

Men sömnen vars är du??
Elsa somnade vid 22-tiden och sover än! Klockan är 02:33 i skrivande stund och jag kan inte sova?! Jag hatar att inte kunna sova! Jag är trött, men hjärnan fattar liksom inte att den borde vila sig lite.
Haha, just det ja. Jag stoppade Elsa på pottan idag och så fick hon sitta där någon minut eller så. Jag gjorde tecknet för bajsa på teckenspråk och gissa vad Elsa gjorde?! Hahaha. Pappan tyckte visst att det var något som man skulle föreviga med kameran. Men jag vet inte riktigt hur han tänkte. Vem vill liksom ha en bild på en potta med smålorkar i sitt album egentligen? :)
#1 - Gunilla

Allt kan vara fantastiskt,till och med framsteg på pottan ...men kanske inget att fotografera i och för sig :)

Hoppas att du fick din nattsömn till slut , ha en bra dag !

Kram !

#2 - maria

jag och markus kunde inte heller somna igårkväll. Det var nog den sköna tuppluren som vi alla tog under dagen som gjorde det ltie besvärligt att somna på kvällen. Men till slut så :)

#3 - Mamma

Jag hade samma problem! Fick stiga upp klockan ett och koka the, för att sen somna...