aakiree

Hejja hejja!
Idag har vi varit på BVC med Elsa. Även denna gång hade hon växt! :) 67 cm och typ 8287g tung/lätt. Efter det gick vi in på gallerian och käkade frukost. Jag och Björn tog varsin foccacia (eller hur det nu stavas?). Elsa ville också äta varm macka, så hon fick smaka. Hon tycke det var JÄTTEGOTT! :)
Sen då, jo då gick jag fram och tillbaka på stan och bara kikade i affärer, Elsa sov, Elsa vaknade, Elsa somnade om igen. Jag var även förbi på jobbet och surrade lite med sötaste Maja.
Sen när jag skulle hem så var det inte lika kul. Det är ju inte speciellt långt hem till mig, typ 2,5 km eller nått, men efter allt gående och en smått gnällig unge som inte ville ligga i vagnen så ångrade jag mig lite när jag lät Björn köra hem bilen från stan. Tilllslut fick jag lite kraft, jag pausade på Max, käkade lite nuggets, gav Elsa lite äppelbitar. Sen gick vi hem. Det gick bra. Jag överlevde, Elsa också.
Ikväll har vi varit och sett på när lillasyster/moster spelat fotboll. Elsa fick förstås ta på sig blå/vita kläder för att stötta Storfors AIK. De vann! :P Allt tack vare Elsas support!