aakiree

Fy vad jag är slö!
Klockan är snart halv nio och jag har inte kommit ur nattlinnet ännu. Det måste vara något fel på mig? Kanske har jag drabbats av latmasken?
Jag har storslagna planer på att klä på mig vanliga kläder, borsta igenom håret och sedan åka iväg på affären och shoppa lite mat. Typ köttfärs och så var det något viktigt som jag nu har glömt. Typiskt! Jag hoppas jag kommer på vad det är som är slut.  Säkert typ smör eller nått. Om det inte vore för att jag fått latmask så skulle jag nog gå och kolla i kylen.

Jag har trots latmasken ändå gjort gaaanska mycket här hemma. Typ sorterat tyg. Klippt sönder lite tyg och försökt att rensa lite här i pyssel/hobby/data/förrådsrummet.
Jag tvingade Björn att rensa lite bland tidningarna. Det gick bra. Hela tre tidskriftssamlare mindre! Egentligen borde han få medalj, för jag vet hur mycket han älskar sina tidningar. jag försker sluta vara nostalgisk och slänger bort prylar till höger och vänster. Jag tror nästan att Björn blir rädd att jag gör mig av med hans prylar. Men det gör jag inte. I alla fall inte de prylar som jag vet att han kommer att sakna! Mohaahaha

Jag ser fram emot när Björn slutar för kvällen. Han jobbar kvällsskift hela veckan. Det är trevligt på förmiddagen när han är hemma, men det är klart, alla mynt har två sidor. I morgon är han iaf ledig. Då ska vi köpa ännu mer plastbackar.
#1 - Therese

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?