aakiree

Min våg var inte trasig!
Yeay! Vågen var inte trasig, jag hade inte gått upp 6 kilo! ( Fast jag ska ändå försöka sluta dricka läsk.)
Idag har jag iaf köpt mig en ny vinterjacka och ett par nya täckbyxor. Det var på tiden. Jag har använt Björns kläder i flera år nu.  Och de sista riktigta utekläderna jag köpte var när jag gick i 5:an. Det var ju ett tag sen! :)
Det blev en Helly Hansenjacka i färgen "Blackberry" och ett par svarta täckbrallor.

Vi har varit i Skomanskälen och kikat på Sikforsrallyt. Det var inte så mycket folk. Tydligen var det någon slags skotertävling på Vallsberget. Var ju lite synd att det krockade. Men vi valde iaf att kika på rallyt istället.
Det var jättefint väder + att vi käkade hamburgare som var utegrillade. Muuums!


Björn och Wiffe hjälper en bil som råkade snurra lite på sniskan :P


Ikväll har vi varit förbi Nykan och grattat honom i efterskott. Vi har även sett på melodifestivalen även om vi kanske surrade mer än tittade. :)