aakiree

Hej fruktfluga!
Ja, hej fruktfluga! Jag gillar inte dig! Det skulle vara otroligt trevligt i fall du kunde försvinna från mitt hus. Jag försöker göra allt för att du inte ska trivas. Jag har blivit så desperat att jag byggt en fälla. Många av dina poolare har drunknat i tron om att det var en fruktflugeoas. Jag har skurat ur kylskåpet, kokat vatten och slängt i avloppet. Snälla försvinn du äckliga fruktfluga! Förutom att jag håller på att utrota fruktflugan Frans så har vi idag också varit på Familjens Hus på minirytmik. Elsa var lite trött då hon brukar sova kring den tiden, men det gick bra iaf. Hon hade kul och vi träffade många bekanta ansikten. Efteråt var vi på bibblan, då passade Elsa på att sova. Jag lånade mönster till att sy kläder och ett par böcker om trädgårdsplanering. Elsa lånade en bok som jag tror heter "Knacka på". (Den tyckte hon förövrigt var jättekul). Nu sitter jag här och försöker få tiden att gå. Elsa leker med mina gympadojjor (som påminner mig om att jag snart måste ta och träna lite med mitt stackars träningskort).