aakiree

Flytväst
Idag har vi köpt en flytväst till Elsa inför sommaren. Det lär bli många båtturer ut till Elsas farmor och farfars stuga och då måste man ju förstås ha en flytväst!

Dagen har spenderats med Hanna och lille Elis som ännu bor i  Hannas mage, Nina och lille Anton och en kort sväng hann vi även med att träffa Elina och Elma! Kul kul!!
Jag shoppade lite kläder till Björn och en body med bilar på till Elsa.

I morgon så ska vi på 6-månaderskontrollen på BVC. De verkade ha glömt bort oss, men det avhjälptes med ett litet mail. Elsa växer så det knakar! Det ska bli enormt spännande att se hur mycket hon väger och hur lång hon är. Hon är ju en liten dam med enorm vilja. Hon gillar fortfarande att hoppa i knät. Hon står precis som förut hellre än sitter.
Att ligga ned i vagnen, ja det är inte att tala om. Får hon bestämma så ska hon se precis allt som händer runt omkring henne. Hon är snabb på golvet, hon ål/kryper på sitt alldeles speciella sätt och det gäller att hålla golven rena och fina så att det inte finns något spännande/olämpligt att äta.

Hon är så himla kul på morgonen. Ibland vaknar jag av att hon har satt sig upp och att hon lutar sig över mig och biter tag i näsan! :P Lilla busfröet börjar bli stor!
#1 - Madde

Men du tack själv. Du har ju en sockersöt liten hopptjej :)

#2 - Magdalena

Ja, de är verkligen inte lätt att komma ihåg just dom där grejorna. Det är nog för att man köper dom så sällan. Jag brukar också skriva lappar, men glömmer dom hemma och så får man gissa sig fram på affären. Ibland lyckas man och ibland inte :)

Jag kan tillägga att jag glömde bort att köpa tandkrämen igår, haha