aakiree

Ännu en helg!
Ännu en helg som jag får vara ledig på. SÅ himla skönt. Jobbar ju var tredje helg ungefär så 2 dagars avbrott fredag-lördag är väldigt välkommet då man jobbat 7 dagar i sträck. Nu har jag ju inte jobbat heltid, så det har ju gått bättre än vanligt.

Idag har jag jätteont i fogarna, mår illa och har haft lite jobbiga sammandragningar under natten. Men det spelar inte så stor roll när jag är ledig. Jag kan ju vila när jag vill!  Får se vad det blir att göra idag.Björn ska nog till Jävre och fixa lite där. Själv håller jag ju så sakta på med att ta bort det orangea i tvättstugan, men har mammafika klockan 13.00. Jag kan ju iaf göra lite idag. Det är ju rätt många timmar på ett dygn. Tror btw att det blir jättebra med vitt i tvättstugan. Det känns mycket öppnare redan och då har jag bara grundat ett par väggar.


Så är såg det ut i tvättstugan när vi köpte huset. Det ser fortfarande ut så, så detta blir förebilderna! :) Glömde förstås att ta kort innan jag började grundmåla, men :)




#1 - Anna

Åh!! Inte kul orangen färg ;P Tror den färgen är i mina föräldrars garage hehe

#2 - Nadia

Inte för att nu vara tvärsemot dig och Anna men den oragne färgen är ju helt underbar! Känns ju skitretro! HAHA! Fan jag ska försöka komma ikapp med hejna.. Inredningsmodet och sluta upp! Men är man hooked på ALLT som heter färg så är man :)

#3 - Erika

Ja, alltså, den orangea färgen är lite av en love/hate pryl. Jag både gillar den och avskyr den. Jag gillar när det är ljust, och vitt gör verkligen så att det känns luftigare och mindre instängt. Sen så blir det fräschare med ett nytt lager färg på väggarna. Knoddis ska få ha sitt skötbord därinne så jag vill som göra det fint :) Annars är det ju förstås kul med färg. Men jag har det hellre på prylar än på väggar....Jag är precis som min mamma. Det ska vara ljuuuust :)

Vi har ju tänkt att flytta på tvättstugan och bygga hall där tvättstugan är nu, så det är en liten temporär lösning, fick jag välja skulle det gröna golvet försvinna också, men en hink färg på väggarna kändes billigare :)