aakiree

Kul!
Var riktigt trevligt på mammaträffen idag. Vi var visserligen bara två stycken, men det var otroligt kul att få träffa Maria och lille Adrian. Vi låg på BB samtidigt.
Jag är alltid livrädd när jag ska gå på de här mammaträffarna att ingen dyker upp. Som tur var så blev jag inte ensam! :)
Nästa träff blir en veckodag, definitivt. Jag behöver ha något att göra under veckodagarna. Under helgerna vill jag nog helst umgås med Björn och släkten, mitt fikasällskap hade liknande tankar.
Jag är sugen på att börja på pilatesgrejjen och kanske babymassage. Det hade varit skojjigt.

#1 - Kicki

Åååå på en veckodag :) Meddela när tid o plats är bestämt :)

#2 - Kicki

Min lilla tjockis får komma ut NÄR SOM HELST! BF enl. RUL- 26/11... enligt mina egna beräkningar (tickern är mittemellan) 19/11.

Förhoppningsvis någon gång i mitten av månaden, alla säger "nu är det inte länge kvar", men de vet nog inte hur det känns att vääääääänta! :)