aakiree

En rabatt klar!

Wiihoo.. En rabatt är klar! Igår slet vi och grävde upp jorden framför inglasningen. Idag har vi jordförbättrat, köpt barkduk och bark och sedan flyttat lite växter från infarten. Vi flyttade även vår lilla blåbärsbuske. Jag tror det blir jättebra. Det ser då iaf mysigare ut än innan och det var ju det som var tanken.
Björn har även påbörjat projekt "Ta bort stubben". Han blir uppäten av alla mygg, så jag hoppas att han kommer in snart.
Jag längtar tills vi ska måla om huset om ett par år, då blir det att måla om fulfriggan också. :)





Tidigare idag har vi kört motorcykel. Eller jag har kört bubbla och Hanna och Björn har kört motorcykel. Jag önskar bara att jag kunde köra min fina motorcykel, men det blir som sagt nästa år. Vi åkte ut på Södra Arm med pizzor och cola. Det var gott! Dock blåste det så vi satt inte kvar så länge.
Nu blir det att ta det lungt och vila lite. Kanske ser vi en film. :P


#1 - Gunilla

Så fint ni gjort, måste snart komma förbi och kolla ,jag har ju inte ens sett köksmöblerna.

Jaså har ni mygg i stan också , det är nog ett riktigt myggår i år ...inte kul !

#2 - Jonna

Det är så kul att kolla omkring, man far från en sida till en annan ;) Hon så fin. :) Vet ni vad ni har får krabat i magen? Roligt nu då det syns och känns ;) Kram.

#3 - Mamma

Oj, så duktiga ni har varit! Snyggt blev det!

#4 - Madde

Vad fint ni har gjort ute på gården.

Du har verkligen varit effektiv :)



Du är varmt välkommen hem till oss också om du känner för att knåpa i trädgården ;)

kram