aakiree

Äntligen!

Jag har sparat pengar och funderat länge på att köpa en systemkamera. Nu har vi äntligen gjort slag i saken och vi har shoppat en Eos 450D med tillhörande objektiv.
Nu hoppas jag kunna lära mig kameran innan bebis dyker upp. Det finns hur många inställningar som helst på enbart automatlägena. Jag undrar hur läng tid det kommer att ta innan jag finurlar ut ens tre sätt att använda de manuella? Men det blir nog bra ändå till slut.
Brorsan var också och shoppade kamera idag ungefär samtidigt som oss...
Blir nog en trevlig liten hobby att lära sig kameran under semestern de gånger då jag känner mig mindre rörlig.


#1 - jonna

Ojj så jäkla najs!! :)

#2 - jonna

Okej så ni är lite nyfikna ;) Men dte blir ju en kul överraskning annars om ni nu inte hinner se..

Vi visste inte att det var en tjej om du menade så?! Däremot så visste vi att det var en Enya om det var en tjej :) Och nu passar då inge annat :P Var faktiskt pappa peter som "kom på" det ;)

Jaa jag hade nog lika med namn, men peter gillade inte de jag gillade så det blev knasigt. Men nu är det ju lugnt.

Ni hittar nog nå fint, är ni överrens föresten? KRAM