aakiree

Snön vräker ned *tiddelipom*

Inte riktigt sant, men snön har iaf börjat falla och det blåser mer än det brukar.
Jag vet inte riktigt varför man blir så förvånad, men det hur ju inte snöat nu på ett tag.

Idag fick jag sluta tidigare, yeay! Grymt skönt. Har inte något speciellt att göra direkt, men det är ju alltid trevligt att få koppla av hemma.
Blir att jobba i morgon och på fredag är jag ledig. 3 dagar. Måste yeaya för det också!

Det händer inte så mycket just nu. Vi bara, är. Vilket också kan vara grymt härligt ibland. Var sjukt sugen på att åka till el stockholmo för att besöka fam Risberg, men Björn tyckte att vi skulle åka i Maj.  Visst har Björn rätt i att det är finare i Maj, men ändå :P

Nu ska jag se vad jag kan tillverka för någon slags mat tills Björn kommer hem.

#1 - Gunilla

Ja visst snöar det , men inget "tiddelipom" för mig jag gillar verkligen inte detta snöande , nu får det bli vår snart om ni frågar mig.

Och det blir det ju snart också , låter som en bra ide att besöka Stockholm i maj , då har våren hunnit längre än här , nu tror jag de har samma "skit" som vi.

Ha det så bra och njut av den långa helgen ! Kram !