aakiree

Tröött trött och trött
Jag är supertrött, skulle kunna lägga mig ned och somna bums på kudden. Ska nog göra det, men väntar på att Björnen ska komma hem från jobbet. Han åkte tillbaka till jobbet efter middagen för att jobba... Detta betyder att träningen blir i morgon. Jag skulle visserligen kunnat träna själv, men det är ju så mycket roligare att fara dit med någon annan. :P

I morgon är det jobb som gäller och jag har inte gjort upp några direkta planer för veckan. Är ledig i helgen och om det mot förmodan blir fint väder så har jag tänkt att sitta ute i en snöhög och dricka varm choklad. Det är så mysigt och det var alldeles för länge sedan jag gjorde det.

Längtar till sommaren då det är lite mer värme. Eller jag längtar iaf tills våren kommer på riktigt. Är less på snön men är inte heller överförtjust i slasken som blir när snön smälter. Sommarn är därför bäst! :P
Ska bli så kul att börja gräva runt i trädgården lite. Ska även plantera gräs på den plätt de grävde upp när vi drog in fjärrvärmen.
Det blir säkert gött!

Måste fundera ut när jag vill ha semester också. Senast den 5 mars ska min ansökan vara inne. Hjäälp.
Jag vet iaf vad jag gör i Juni, men frågan är om jag ska ta semester för det eller om jag har så tur så att jag blir ledig? Sånt vill man ju som inte chansa med. Ska höra vad de säger på jobbet.
#1 - Gunilla

Ja vem är inte trött på denna evinnerliga kyla som går genom märg och ben, nog längtar jag efter våren eller åtminstone lite varmare vinterväder. Jag tror att man blir trött av kylan också ,man skulle kunna tänka sig att gå i ide. Men det kommer väl snart bättre väder det är ju snart mars.Ha det så bra så här i slutet av veckan ! Kram !