aakiree

20. En rolig sak
En rolig sak är att jag inte kan huka och ha hela fotsulan i backen....det blir bara framre halvan av foten som tar i golvet... Jag är ovig i hälsenan kanske?

1. Min julkalender
2. Min önskelista
3. Mitt fulaste julpynt
4. Ett gott recept
5. Så här ser det ut i mitt vardagsrum
6. Vilken är den bästa julmustsorten?
7. Mitt finaste julpynt
8. En födelsedag
9. Så här ser det ut i mitt kök
10. Vilken är den bästa pepparkakssorten?
11. Så här ser det ut i mitt datarum/pysselrum
12. Glögg?
13. Lucia
14. Julbocken
15. En födelsedag
16. Så här ser det ut i mitt sovrum
17. Det här samlar jag på
18. Ett gott recept
19. Detta finns i mitt kylskåp

20. En rolig sak
21. Så här ser det ut i mitt badrum
22. Godis
23. Detta julpynt brukade jag äta upp när jag var liten...
24. Min julafton