aakiree

"Voksipåseprojekt"
Jag och Björn har ju vårt lilla hemmarprojekt att tillverka vår egen voksipåse.  (En slags vikbar åkpåse)
Vi har suttit idag och sytt kantsömmar och klippt och tänkt hur den ska se ut. Har även sytt dit en dragkedja. Troligtvis gjorde vi inte som man borde göra, men nu sitter den där iaf.

Jag gillar verkligen att göra saker tillsammans med Björn. Det är så himla mysigt. Plus att när man tillverkar något så blir det extra roligt då man förhoppningsvis får ett bra resultat sen också. Två hjärnor är bättre än en gravidhjärna. Alla gånger! :)


Här är en bild på mig då jag ser risig ut och får en
sammandragning. Kul va? Naae! :P Jag kan inte fatta att jag är så sjukt fokuserad när jag syr saker. Haha.

Björn är också fokuserad. Det är faktiskt också han som sytt mest ikväll. Jag har mest nålat, strukit och funderat på hur vi ska sy. Björn har mer tålamod än mig och syr rakare. Han är så händig den där karln alltså! :P

Projektet fortsätter någon annan kväll. Nu ska vi sova!
#1 - Maja

Gå in på skoor.se, dom har billiga inneskor nu som är jättesöta. Kan vara skönt att ha sen när dom är lite äldre eller bara ett par bilskor när det är lite kyligare. Men dom håller på att lägga ner så skynda skynda om du är intresserad. Fanns ett par jättesöta som var svarta och gröna eller vita med giraffer =)

#2 - Monica

Vad duktiga ni är, ser fram emot slutresultatet!

#3 - Madde

Mitt lilla projekt att byta gardiner och putsa fönster är ju ingenting mot för hur duktiga ni är.

Ni är verkligen påhittiga och kreativa. :)



Hur går det för dig nu när du har börjat om att jobba då?