aakiree

Lite trött...
Jag känner mig lite trött. Har försökt äta lite frukost och förbereder mig för ännu en arbetsdag. Ute är det kallt och frosten har lagt sig i gräsmattan. Det luktar höst. Färgerna ute har börjat vända om och nu kan man verkligen inte ta miste på att det verkligen ÄR höst. Jag måste komma ihåg att jag ska fixa lite löv att ha i lampan. (Det kanske låter galet, men så är det! :) )

Om jag hade fått välja hade jag nog hämtat täcket och bäddat ned mig i tvsoffan för att se på alla dåliga serier som går på tv under dagarna. Eller så kanske jag hade läst en bok. Men, plikten till jobbet kallar och självklart så måste jag ju dit oavsett hur mycket jag trånar efter ett varmt täcke. Helgen kommer den med och det är ju inte alla i världen som har det så lyxigt att de får vara ledig ca var 6:e och 7:e dag.

Är lite sugen på att resa utomlands till lite värme. Men det finns andra saker att lägga pengarna på. T ex huset. Det går stilla framåt i sorteringen och möbleringen. Sakta men säkert träder ett hem fram. Jag trivs verkligen med mitt liv just nu.

Älskar dig Björn! :)