aakiree

Semester
Tiden går fort. Jag inte skrivit ett endaste litet blogginlägg på 10 dagar. Jag har egentligen tonvis med bilder på hur det går i huset, men tiden att sitta framför datorn är inte lika högprioriterad som att stå och måla väggar!
Just nu så är det fönsterbytartag och vi har väl ungefär ca 1000 andra projekt igång samtidigt.
Björn kaklar i badrummet och förhoppningsvis blir det att lägga klinker nu i veckan. Vi hade fått fel klinker. Dock så kan fel klinker bli rätt klinker,  så nu ska vi till Ångsågen och höra om det går bra att vi tar det felaktiga kaklet. :P

Jag håller på att måla om i hallen och i mitt hobbyrum. Det blir .... tadaaa VITT och i hobbyrummet så blir det en svart tapet som jag köpte för ett tag sedan på Rusta. Har köpt lite klistermärken som jag ska sätta fast sedan i mitt hobbyrum.. Det blir nog fint när det är klart!

Nåja, inte har jag tid att sitta här! Full rulle kommer det att vara! Snart ska  vi vara ute ur läggan också! så vi måste packa och köra flyttlass nu i veckan. Om det är någon som känner sig sugen på att bära, så finns det gott om prylar att flytta till huset!



#1 - Melica

Tjo! Är inne och läser här ibland för att kika hur du har det nu för tiden.. Coolt att ni köpt hus, det ser ut att bli jättefint på bilderna! Jag ska faktiskt upp till Pite om 1½ vecka, närmare bestämt 6-8 juli. Skulle vara kul att kika förbi och kika ifall du är ledig och så :) Vi kanske kan höras på något sätt. Jag har kvar samma nummer som förr.. :)