aakiree

En hare - jag är trött och oseriös! :)

Eftersom att jag är så produktiv och gör så himla mycket i huset... (Oj vad jag ljuger, jag har varit ineffektiv nu i flera veckor) så fick jag lite tid över till att rita en väggmålning. (Typ det enda jag klarar av då min händighetsgen har försvunnit) (Nu ljuger jag inte)
Jag funderar nu på att sälja min väggmålning till någon som vill ha den. Tänkte mig typ 25 spänn eller nått! OBS! Jag vill behålla whiteboarden, så du får ta med dig ett lakan eller nått och försöka pressa av bilden! Jag kan givetvis ändra texten till lite mer amerikansk om du vill ha en lite mer internationell känsla på tavlan. Jag kan då t ex ta bort alla prickar över å ä och ö. Då filmen Änglar och Demoner precis visats är det ju lite på tapeten med Da Vinci. Man kan ju säga att det blir lite som en Da Vinci-målning eftersomn att lakantrycket kommer att bli spegelvänt. Det kanske vore snyggt med en spegel mittemot så kan man tyda tavlan? Vad vet jag?

För de som saknar fantasi och fingertoppskänsla för konst så föreställer bilden en väggboning med haren som skuttar fram till ett litet hus i skogen. I huset bor en tomte. Haren vill komma in för annars pang-pangar jägarn sönder den stackars haren.
Egentligen tycker jag inte synd om haren, jag tror att det är någon föräldervegan eller föräldervegitarian som kommit på låten så att barnen ska ska matvägra kött.