aakiree

Fläkten
Så här ser fläkten ut! Cylindas Stella Trend som är 90 cm och alldeles precis som vi vill ha den. Nåväl nästan! Hade inte plånboken styrt hade det nog blivit en fläkt ifrån Fjäråskupan som också är vinklad. I vitt glas.
Men nöjd är vi iaf. Hoppas den är lika fin i verkligheten. 
Det är lite konstigt. Man blir så insatt i vitvaror och fläktar och sånt. Och man har kollat i så många tidningar och på visninskök att man glömmer bort att andra människor tycker att såna här fläktar är lite konstiga. Nu menar jag ju inte alla männisor, men det är ju inte en traditionell fläkt som ser ut som en stor uppochnedvänd tratt. Och det är precis det jag gillar. Det ska ju kännas luftigt är det tänkt. Hoppas det blir så också!

#1 - Gunilla

Ja precis jag tycker att den liknar en Tv , men det blir säkert jättefint. Men nu är ni i alla fall nästan klara , skönt va?

ha det bra !

Gunilla !

#2 - Sara

Det kommer att bli kanon!! Vi längtar lite efter er.. till veckan kanske vi kan styra upp något? Kram!

#3 - Anonym

tja! blir nog kanon i ert fina hem, svider lite att jag ej hann se er och köket med plasten borta innan vi åkte, men men, vi kommer väl hem snart igen. kramar från oss mitt i bög-stockholm!

#4 - elin

det var jag btw.... lol, c u l8r @li8r!

#5 - elina

det var jag å jag å inte elin,...