aakiree

En surprise!

Idag har vi spenderat kvällen med att titta på hus och åka runt i Piteå för att titta närmare på de mer intressanta objekten. Jag har också fått tillbaka synen då jag var hos optikern och vipps så hade jag min gamla styrka igen. Dock så ser jag inte som jag ska fortfarande och optikern tyckte att jag kanske borde ha liite starkare linser, men vi får väl se..

Och till överraskningen... som jag inte ska avslöja idag! :) Mystiskt mystiskt. Näe, jag håller på att tillverka en grejj till Elma. Jag har jättekul, men det är rätt stökigt i vårt vardagsrum! Ska nog städa så att det inte är jättestökigt från allt pyssel idag! Det är något som jag velat tillverka länge, men egentligen inte haft anledning till! Men nu kommer det till användning hoppas jag.... eller vi får väl se :)

#1 - Sara

Vi skulle ha tagit en tur tillsammans, som en trevlig grejj. En sväng i bilen, snacka umgås, käka popcorn och kolla hus:) Nu är jag jättenyfiken på Elmas överraskning! Men snart är det Fredag..