aakiree

Promenad 40 minuter
Så där! Då har vi gått ut och gått våran 40 minuters promenad!
Tempot var kanske i det högsta, Björn hade ont i fötterna och i benen och hade uppenbarligen inte lika bra kondition som jag. Men det ska det bli ändring på!
Från början gick vi mellan "lyktstolpar" och gick varannan snabbt och varannan "vanligt" tempo. Testade även att jogga en sträcka på "2 lyktstolpar" men då sa Björn stopp. 
Nåväl, får väl hoppas att Björns kondition snart repar sig så att vi kan gå lite snabbare och kanske även kan börja jogga så småningom?

Tror att jag har lite bättre kondition än Björn då jag cyklar från och till jobbet så ofta jag bara kan och hinner! Är ju kul att det blir lite resultat av den lilla sträckan på totalt 4 km tur och retur. Det är rätt kul att cykla, man hinner se rätt mycket och så går det så fort! Det går nästan lika fort som att ta bilen, för då slipper man leta efter parkering! :P

Nu är det dags att inta soffposition en liten stund och sedan är det duschen och sängen som gäller!

Björn har gått hos en dietist för att få hjälp med att bli lite mer hälsosam, så därför har han blivit ordinerad att ta 3st 40minuters promenader per vecka. Det kanske blir fler? Vem vet? Jag blir då bara glad om jag har någon att gå ut och gå med! Då kommer jag också att komma i form!