aakiree

Helgen
I helgen så har vi, eller rättare sagt jag varit hos Emmeli och Johan och hjälpt till att tapetsera och slipa och dona.
Det var trevligt, men nog kanske man skulle ha druckit liiite mindre alkhol?
:)

I söndags var vi och kollade på ett hus i Norrfjärden. Min familj och Björns familj följde med. Vi fick även sällskap av Ante och Hanna. Huset var inget för oss. Det "kändes" helt enkelt inte rätt. Och priset! Ne, alldeles för dyrt för så mycket fix!
Tomten var fel! Planlösningen var ok, men garaget?! Näe huvva!

Idag är det jobb och jag jobbar i princip hela veckan från 12.15-21.00. På fredag är jag ledig! Yeay, undrar vad vi ska hitta på då? Då kommer ju löningen! :) Har börjat få ekonomin på fötter nu sedan vi flyttade ihop på nytt jag och Björn.  Det känns jättebra!

Team Överkörd kommer att fortsätta att göra uppdrag under veckan! Ska iväg ikväll och fixa klart uppdraget som fick tilldelat till oss idag.!