aakiree

Fredag- Löning
Yeay! Idag är det löning och igår betalade vi våra räkningar! Det känns jätteskönt! Då vet man vad man har kvar och hur mycket man kan spara!
Förra veckan var vi på husvisning på ett hus i Norrfjärden, det kändes helt FEL!
Nu hittade jag ett annat hus på hemnet i Norrfjärden som känns ... ganska intressant. Det finns dock inget garage på tomten? Lite konstigt så där? Men då får man väl se till att bygga sitt eget bara! Dyrt dock! Garaget alltså :)

Igår blev jag sjuk, eller i Onsdags blev jag sjuk, fick ett astmaanfall på jobbet! Det var väldigt läskigt. Tog hur mycket astmaspray som helst, men det hjälpte inte. Fick panik och det tog ca 1 timme innan jag kunde återå till att jobba. Så här i efterhand så hade det nog varit bättre att fara in på akuten, men jag är inte så faschinerad av sjukhus så jag gör nästan vad som helst för att slippa.

I torsdags upptäckte jag att jag hade feber och en hosta invaderade min stackars kropp! Vi var och hämtade ut lite trevlig hostmedicin som man blir lite "piggare" av. Känns härligt! Kanske hostan försvinner snart. Hostmedicinen smakar by the way som sprit med apelsinsmak. Skitäckligt!
Idag är jag lite bättre, men mina lungor känns som att de ska flyga ut när som helst! Aj så det gör ont!

Bjuder på en bild från mina ungdoms dar :) Shit vad man har hunnit lägga på sig! Det är inte klokt! :) Här är jag väl typ 18! :)
image102
#1 - Linda

Men åh, va dumt att hostan har attackerat dig :( men såna där hostmedeciner brukar ju vara rätt nice hehe
Joo ja kirrade en lite halvdan banner imorse innan ja skulle på jobbet så ja ska nog pilla lite till :)
Den du har nu är ju super nice, men jag håller med du är ju inte riktigt den rosa typen, det är ju snarare jag som är =P
Men uppdragen gick bra och alla lag är vidare så ja bloggade lite på teambloggen.
Krya på dig gumman och hoppas du kan jobba imorn ;)

#2 - Ms J

Hej! ursäkta att jag "kapar ämnet" genom att dra upp en 2 år gammal grej. Det är så att jag googlade på Robbans trafikskola som precis öppnat i karlstad, undrar om det är samma som du gått på? Fast då var dom på ett annat ställe?



Hittade ett inlägg från maj 2007: "Robbans trafikskola är så grymt bra. Pedagogiska och trevliga lärare. Kan det bli bättre? Lektionerna känns väldigt effektiva."