aakiree

Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?

Nu var det alldeles för länge sen vi sågs jag och min blogg!
Vad har hänt?
Jag har fyllt år :) Jag har blivit gammal och grå.
Fick trevliga presenter av mina föräldrar iform utav nya täcken och kuddar! De är jättemysiga och fluffiga!
Av farfar fick jag en chokladask och pengar, av min syster fick jag en bok som var jättegullig som handlar om kycklingar. Av mina två småbröder fick jag en icakasse med godsaker, tapas, ostbricka och kex. :) Mums!
Av Björn fick jag lite mcgrejjer! Och icke att förglömma, av Elina fick jag ett halsband och ett .. collage :)

I Måndags var vi på besök hos Sara och Peter som är nyblivna föräldrar. De fick en underbar liten dotter som ska heta Judith! Hon är jättefin och man känner verkligen att hormonerna spritter till i kroppen. Man blir helt enkelt väldigt sugen på att skaffa barn. Gå in på  http://lockbyelvhager.blogspot.com  om ni vill kika på lite bilder och filmer!

Vad händer under veckan? Har varit sjuk i två dagar, migrän :( Men idag är jag iaf på benen och är på jobbet och sliter. I helgen ska vi fixa bilen inför besiktningen på måndag och självklart så blir det att pillra lite på motorcykeln.
Just nu så är planen att göra om dynorna till sadeln och att ta bort sissybaren. Hade även planer på att flytta regskylten samt göra snabbfästen så att man kan ta bort väskorna snabbt när man inte vill kuska runt med två feta skinnklumpar på sidorna.
Sedan blir det att montera en ny hastighetsmätare, just nu får jag se hur fort jag kör i miles, det blir lätt så att man kör lite för fort. Det ska även bli ett nöje att få byta ut mina klubbor till blinkers!